Det är konstigt hur det kan vara!

Ja, för alla som känner mig vet ju att jag är Världens Största Slarver. Och då överdriver jag inte. Men! Jag har vissa fasoner för mig :) Som t.ex. kan jag ställa kryddburkarna i bokstavsordning(j-a Sandy, som har slängt alla mina kryddburkar när jag flyttade..! kryddor håller ju hur länge som helst *grrr*) Eller att jag är VÄLDIGT NOGGRANN med öl/läsk-burkar/flaskor. De måste sköljas ur och ställas på tömning :) Har jag fått från min kära far tror jag.. han är en riktig tejpbög! Om han ska tejpa nåt så ska det tamejfan tejpas! Och ni snackar vi T E J P. Ordentligt och fint. He he....

Finns det något annat konstigt jag har dille på! Jo, jag har faktiskt ganska bra ordning i min garderob(fast det var inte så konstigt, men konstigt kanske med tanke på hur mitt hem ser ut). Fråga Micke, jag städade i hans döttrars stackars byrå. Där snackar vi en kille som slänger 3 veckors ren tvätt på soffan och LÅTER DET LIGGA. Hur skrynkligt blir inte det då? Jo, har sagt det förr och det tåls att säga igen: TVÄTTA är det roligaste av det tråkigaste, så att säga....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits