Det händer för mycket nu!

När jag vaknade i morse så var jag astrött och hade påsar under ögonen.. Men nu när man varit på jobbet i lite drygt 1 timme känner jag mig speedad igen! Var ganska lugn igår, även fast jag kände att jag inte var 110 bra.

Hade ett jättebra snack med chefen igår så det kändes bra. I tisdags när jag var hemma så frågade ju han mig om jag hade problem? Jag trodde han undrade om jag hade alkoholproblem? men det var inte det han menade. Hur som helst, känns det bra oss emellan. Han åkte hem igår em och vi kramades innan satte han sig i taxin. Det var ju förmodligen sista gången jag såg honom. Om inte han bjuder med mig på kryssningen i vinter *he he* ;-)) Jag berättade alltså inte om min sjukdom utan sa att jag hade sovit dåligt, varit stressad osv.

Igår när jag pratade med Mia sa jag att jag skulle skita i mobilbloggen men jag kan bara inte låta bli..!! Så ja, jag är som sagt Speedy Gonzales. Ligger 1:a på mobilbloggen och det säger väl allt.... ingenting jag strävar efter, det bara blir så.

Mia berättade om ett erbjudande hon sett i tidningen, som Ryan Air hade. Mia skulle vara uppe till 01 för att få en bra resa men hade fått sms av henne inatt när jag gick upp vid 06, så jag fick slå på datorn och försöka hitta någon bra resa, men det gick inget bra...

Vet ju inte om jag kan få ledigt 1 vecka från nya jobbet, så ska ringa henne(ekonomichefen) idag för att höra efter.

Imorgon bitti åker jag till Örnsköldsvik! Det är Elle's möhippa och Arne's svensexa. Ante lär väl bli måttligt road att jag är där, men i så fall är det ju HANS problem. Elle vill ju ha mig där :-) Har hyrt en Nissan Micra(med massa reklam på, tydligen) så hämtar den i Vreten kl.08.00. Lär förmodligen inte hinna dit till 13.45 men då får jag ringa Linda, och få vägbeskrivning var de befinner sig...

Trevlig helg gott folk =)

Kommentarer:
Postat av: Bluemood

Vad skönt att du försonades med chefen.
Hoppas du kan få ledigt en vecka då!
Ha det så trevligt i Ö-vik :-)

Postat av: Mia

Tycker de e skit att du drar i helgen... =o( VI SKULLE JU UT!!! Vet du hur länge jag sett fram emot de.... Svikare

2007-07-06 @ 10:55:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits