Det här är helt sjukt!

Såg i min almanacka att jag varit uppvarvad i lite drygt 2 veckor. Det är väldigt länge. Och nu här på morgonen kände jag mig uppvarvad IGEN! Trots att jag två morgnar i rad har känt mig lugn. Nåja, det går väl över. Ska ignorera det bara! Måste nämligen jobba idag. Så ingen mobilbloggning eller Galaxande...

Det känns jätteoverkligt att imorgon är min sista arbetsdag! Kommer inte hit något mer sen. Weird. Nu är jag själv på kontoret igen. L drog i väg. Och nu tystnade webradion. Aaaah, måste ha musik, annars dör jag ;-) Det ordnade upp sig *happy camper again*.

Pratade kort med Danielle på msn i morse. Berättade att jag varit speedad. Hon blev genast orolig. Jag sa till henne att det är lugnt! För det är det ju. I can take it. Skulle kanske egentligen behöva gå och träffa min läkare och prata av mig. Men känner att det inte ens är någon mening att ringa dit för han är med största sannolikhet på semester. Har ingen lust att åka dit för att prata med någon annan. SÅ dålig e jag inte.

Förresten så åt jag frukost idag för första gången på läääänge. Gjorde iordning min fina havregrynsgröt, men åt bara några tuggor. Höll på att kräkas när jag var ute och rökte förut. Not good. Not nice. Jag var iallafall väldigt duktig som åt idag, tycker jag, tralala :-)

Nu börjar jag längta efter barnen! Det ska bli jättekul och mysigt att få gosa med dem igen. Nils träffade jag ju i helgen i några timmar, men Tim har jag inte alls sett på hela den här tiden.

Ha en finfin dag ni som läser här :-)

Kommentarer:
Postat av: Mia

piapiapiapiapiaaaaaaaaaaaaa......
de här e väldigt länge nu.... inge bra...!!!! men jag litar på att du kan hantera de, e nog bra att du får barnen nu....
har ju sagt åt dig att ge fan i nätet!!
/Mamma Mia

2007-07-12 @ 09:49:00
Postat av: Kent

Vi höres

2007-07-12 @ 09:49:01
Postat av: Nova

Mia - jag veeet... och ja, jag kan hantera det. Men tycker själv att det pågått LITE för länge nu. Så det är bra att barnen. Hoppas de e snälla bara, för blir de påfrestande blir det inte positivt för min uppvarvning. Men förhoppningsvis har jag lugnat ner mig till söndag.
Kent - det gör vi! Tack för trevlig lunch häromdagen :-)

2007-07-12 @ 11:13:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits