E fortfarande Speedy Gonzales!

Men ganska lugn utåt så.. Och sov ordentligt inatt, somnade strax innan 20.30 och sov till 06 när mobilen ringde.

Chefen har uppfört sig ganska bra idag, inte sagt så mycket. Ville att jag skulle påbörja Löner(han måste ju kommendera mig NÅT;-)), det hade jag egentligen tänkt göra nästa vecka. Menmen, bara att göra som han säger!

Har ingen alls lust att vara här idag... på lunchen lämnade jag tillbaka bikinin som jag köpt på KappAhl. Måste uppenbarligen varit MYCKET förvirrad då jag inhandlade den, då överdelen var i storlek 40..!!! Hej å hå... För de pengarna var jag på Panduro och shoppade. Ska fixa mina Lee-jeans från Vingåkers Outlet. De är nämligen för långa och jag tänkte klippa av dem och dekorera dem lite :-)

Näe, man kanske skulle ta tag i sitt liv och fortsätta jobba kanske ;-) *till tonerna av Dunka mig gul och blå*

Ingen som vill komma hit och ge mig massage förresten? *snufs snufs* Mina axlar och nacke är i STORT behov av det...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits