Extreme Sports Week i Voss -06

Nu var det som vanligt väldigt länge sedan jag skrev här, men tänkte att jag måste förstås berätta om min fantastiskt underbara vecka i Voss.'

Matte hämtade upp mig vid 15. Någon timme senare sms'ade jag C och frågade om vi kunde sova över hos henne i Oslo. Det kunde vi! Framme hos henne vid 22-tiden. Det var jättekul att träffa henne igen! Vi sågs senast för lite drygt 1 år sen, då jag var i Oslo och hälsade på K. Matte la sig vid midnatt men vi satt uppe en timme till och verkligen PRATADE. Väldigt hyggelig!

Lämnade Oslo ca 06.15 och var framme i Voss vid 12. Träffade G, som Matte pratat så väl om. Slog upp vårat tält på samma plats där G & T hade sin buss plus några andra skärmflygare. Det här var alltså ingen "vanlig" parkering, utan en liten gräsplätt mellan en parkering och landningsbanan för skärmflygarna.

Efter någon timme hängde Matte på G och tog gondolen(linbanan) upp på berget för att flyga. Jag bara njöt av det fina vädret.

Så hittar jag inte min tändare när jag ska röka så ser att det är en tjej som röker(som verkar "bo" på samma "camping" som vi) så går fram till henne och frågar om eld. Hon säger att jag kan få hennes tändare! Jag säger att hon kan få pengar osv.. men nejdå, jag får tändaren.

Efter några timmar känner jag att jag vill återgälda den fina gesten med tändaren så går bort till henne med ett av alla paket jag köpte

-Det här inlägget är alltså från juni förra året och jag skrev visst aldrig klart det, nåja...

Dessa forum hänger jag på:

http://www.arnteinar.net/galaxen/forum/

http://www.mobilblogg.nu/ (inget forum, men men...)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits