Godnatt och sov gott när Ni ska!

Jag ska strax gå och lägga mig. En lång dag framför mig imorgon...

Var ju min sista dag på jobbet idag, men lyckades inte riktigt hinna med det jag ville hinna med, så måste dit imorgon bitti och avsluta. Drog till IKEA istället och shoppade. Men tror ni inte jag fick med mig FEL våningssäng hem!? Som tur var, så slet lillebror upp en bit av kartongen och kollade.. och det var visst en stålsäng! Eh, hallå.... jag VET att jag skrev upp RÄTT hyllnr. IKEA m å s t e ha märkt fel ;-))

Fick middag hos brorsan och co.

Imorgon em kommer Mia och hämtar mig. Då blir det en tur till IKEA IGEN, eftersom hon skulle shoppa nåt där. Sen åker vi hem till henne och grillar, dricker å snackar skit, nice :-)

Well, well, nu ska jag gå till köket och se om jag hittar nåt ätbart. Vet att det finns, men frågan är om jag orkar tillaga nåt bara. Kanske hoppar i säng direkt istället! Har INTE slutat röka än, fastän jag hade tänkt göra det - i tisdags - tror jag det var.. Nåja, på söndag är det iallafall tack och godnatt. Ja, med rökningen alltså. För då kommer barnen(tjohoooo) och Noah tyckte inte att jag skulle röka. "Du kan bli sjuk då, mamma". Det har han fullkomligt rätt i! Smart unge det där! :-)

~ * ~ * ~ * ~ Sweet dreams all you adorable readers ;-)  ~ * ~ * ~ * ~

Kommentarer:
Postat av: Tipita

Er bare innom en småtur i natten :) Håper alt er bare bra med deg og at alt er i rute til du skal bort :)
kleeeeeeeeeeeeeem

2007-07-18 @ 02:03:46
Postat av: Nova

Hej Tippis :)
Allt är i sin ordning nu, jag är lugn som en filbunke(förutom när jag får psykbryt på barnen, menmen;)) så det är så bra sååå :) Nuss å klem! Tack för titten;)

2007-07-18 @ 22:28:23
Postat av: Tipita

Godt å høre :) Du får ha en god ferie og ha det riktig kjekt på turen :) Så snakkes vi *klem*

2007-07-18 @ 22:30:21
Postat av: Nova

Tack Söta :) Vi snakkes med all säkerhet! *KLEM*

2007-07-18 @ 22:47:04
Postat av: Xx

Hehe!!Så sjøl at det ikke var bare-bare med dèt man skulle plukke seg ut, da vi var på Ikea også.;0)Men: det ordna seg da til slutt.:0)

Nå...hvordan går det med røykinga da??;0)

2007-12-10 @ 16:42:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits