Kräktrött!

Fan, vad jag hatar att vakna för tidigt. Vaknade 05.30 och det känns som att jag har vaknat till, innan det också. Men vid halv sex kände jag att jag kommer inte somna om. Tog 2 propavan igår, men vågade inte riktigt ta något lugnande. Var ju ingen höjdare tillsammans med alkohol ;-)

Fick iallafall sova ca 7 timmar, men känner att det är alldeles för lite. Så slut som jag är egentligen hade jag behövt sova den där 1,5 timman till. Nåja, vad är väl en bal på slottet? Man kan inte få allt här i livet;-)

Snart ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning. Det är mulet ute och det gör ingenting! Perfekt väder att köra bil i. Man får vara glad för det lilla :-)

Trevlig helg gott folk!

Kommentarer:
Postat av: Sis

Hej vännen!
Har nu läst din fina blogg! I alla fall denna sidan, ser att det finns mer.. Arkivet går bak ända tills juni 2005..!
Du får ursäkta, men så mycket tid har jag inte..har bara 2 veckor kvar av min semester.. :)
Är så glad att jag "träffat" dig! Du är den härligaste Nova jag vet! Samtidigt blir jag orolig för dig.. -Gud i London, som du far runt.. :)
Men, ja..jag vet, jag ÄR ju storasyster..så det är väl därför.
Jag borde kanske själv se till och leva livet lite mer istället. Som du!
Hoppas du har det jättekul i Ö-vik!
Var rädd om dig..och kör försiktigt!
Stor kram!

2007-07-07 @ 12:33:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits