Lite ditten och datten...

Har nu pratat med ekonomichefen och skulle vi åka bort skulle november, början på december funka. Hon var inte helt 100 på när deadlines var, på våren. Men trodde mars-april skulle funka. Eftersom Mia ska operaras i november eventuellt så avvaktar vi till våren.

-Jag har inga trosor på!

...jepp, den spelas på Jukeboxe'n nu =P

Usch, röker typ hela tiden och känner att jag är rätt speedad inombords. Om inte Mathias vill äta lunch med mig blir det nog nutrilett till lunch. Måste spara mina penningar.. har inte så mycket pengar kvar, nämligen.

Mia undrade om jag inte kunde ta något lugnande?(för jag sa till henne att jag var rätt speedad) Men har ingenting med mig och vill inte ta lugnande när jag sitter på jobbet ändå. Jag får ta det när jag kommer hem istället.

Diskade igår iallafall! Hurra liksom =P

Tack Mia för att du tipsade mig om "Ghost whisperer" - jag gillar den! (går på torsdagar kl.21 i 4:an tror jag det är...)

Kommentarer:
Postat av: Mia

Ja jävlar, kändes ju som vi verkligen va på G med resan, men vi får som sagt ta de i vår...!!! Och icke att förglömma: MALUNG!!! Då blir de party i fädboden!!
Tycker fortfarande du ska ta iaf en halv när du kommer hem, de e inte bra för hjärtat att va uppe i varv sådär....

2007-07-06 @ 10:54:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits