Mår nog inte så bra!

Men humöret e bra ;-)

Gick bra på jobbet idag iallafall, chefen var "ganska" snäll ;-) Men, kunde inte låta bli att surfa runt lite(plus skriva) på Mobilbloggen och Galaxen..

Har bara ätit en pommes från Mäken idag. Hamburgaren har följt med hem. Känner att jag nog är ganska hungrig nu, men har öppnat en Staropramen - folkis såklart ;-)

Ska äta innan jag går och lägger mig iallafall........


Har rökt alldeles för många cigg, den saken är klar. Min röst har blivit hes....Min annars så vackra röst(NOT) har blivit ännu vackrare ;-))


Kommentarer:
Postat av: Mia

Med din röst så kan du ju snart sjunga "Dunka mig gul o blå" alldeles själv, ni låter ju lika sunkiga =o)Hon kan ju inte heller sjunga....!!!

2007-07-02 @ 18:58:59
Postat av: Bluemood

Glöm nu inte att äta Nova!
Och då menar jag Ä T A!

Postat av: Tippis

Mm, er enig med Bluemood... Du får gå å finne deg litt mat og spise nå !!!!
Håper du føler deg bedre snart ...God bedring vennen..
*stor klem*

2007-07-02 @ 19:59:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits