Meduciner

Ringde Sjukvårdsupplysningen från jobbet, eftersom jag e väldigt speedad nu och tänkte höra hur min medicin funkar med öl. Förstår självklart att det INTE är någon bra kombination och näe, det var det inte. Men visste, att när jag kommer hem(ja, jag e hemma nu) kommer jag öppna en öl.

Det jag har hemma, är: zyprexa(tablett som smälter i munnen, nästan god, ibland) och theralen(flytande, som e päckoäcklo - det vågar jag definitivt INTE ta nu när jag knappt ätit och röker som .... ja... för ja, då lär jag kräkas med största sannolikhet)

Har druckit en starköl, på flaska och har nu öppnat en Staropramen 3,5:a. Kanske skiter i lugnande och bara tar 2 propavan till natten.

PÅMINN mig att jag måste lägga mig i tid ikväll. Ska upp 07 imorgon. Ska ju till OK(de öppnar 08) då och hämta min hyrbil. Sen blir det att köra ca 60 mil till Örnsköldsvik på möhippa

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits