Sis!

Jag är också jätteglad att jag har "träffat" dig! Tycker du är en underbar människa :-) He he, jag är ju själv storasyster.... har en lillebror, men jag är nog mer den "vilda" av oss. Han är mer som en norrlänning ;-) Fast jag är ju ganska lugn mellan varven. Lugn i humöret iallafall. Förutom när jag är speedad då. Mår bättre nu och det är skönt. Var lite väl länge nu och i fredags var det inte så jättekul för då kände jag mig allt för speedad.

Blir så irriterad att jag inte kan skriva kommentarer, nåja, då får du ett eget inlägg, det är du värd :-)

Kramar i massor :-)

/Nova

Kommentarer:
Postat av: Sis

Åh..! Ett eget inlägg.. Inte illa pinkat, haha.. Känner mig alldeles särskild, känns gott!
Kul att du haft en bra helg, synd bara att du inte svängde in om mig, när du nu ändå var med bil.. :)
Ha det jättebäst och kram på dig!

2007-07-09 @ 16:42:32
Postat av: Xx

Ja,det er vel vår kjære Sis fra forumet dette,eller hur?-Kan iallefall ikke annet enn å samtykke med deg da, i at hun er et "underbart menneske".:0) Er så enig så enig.:0)

Og du er jo et herlig menneske sjøl,Nova.:0) Ja,unik på ALLE vis.:0)

Men kan du ikke skrive kommentarer her du altså??Hm..dèt var jo litt dumt ja,at du må lage nye innlegg for hvert et menneske som kommenterer deg.:(

Ja..du trenger ikke å gjøre dèt for meg altså.;0) Er bare kos å kikke innom deg her,synes jeg.:0)

Klemmer...

2007-12-10 @ 16:52:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits