Tack!

..kära vänner!

Nu S K A jag gå ifrån datorn och vara lite kreativ och kanske ta ett hett bad. Behöver det... min nacke och mina axlar are killing me, bokstavligen talat! Uschiamej, vad det är synd om mig! Eller inte ;-) Självförvållat är det ju, och då får jag skylla mig själv.

Ska kanske se om jag hittar något mer att äta. Åt min hamburgare från lunchen tidigare, så det var duktigt av Nova. Skulle vilja ha chips men det har jag inga och orkar nog inte gå till affären. Det får bli vad som finns i frysen... kanske varma mackor. Nåväl, den som lever får se ;-)

Ha en fortsatt trevlig kväll gott folk :-)

Kl.20.51 - fastnade framför Extreme home makeover och maten e klar för länge sedan, så den e nog inte så god nu =/

Kommentarer:
Postat av: Tippis

Ja du får pleie deg selv nå stakkars :)

2007-07-02 @ 20:30:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits