Uppraggad av Hyresgästföreningen!

Tänk! Det blev jag igår. Förmodar att det är någon taktik han kör med. Hur som helst, det ringde på dörren och jag tänkte "åh, nej, e det tanten nedanför som ska klaga på fimpar igen.."(men jag har varit väldigt noga sedan dess så det borde inte vara det)

Det var det inte, utan det var en liten herre från Hyresgästföreningen. Han pratade engelska. Jag sa ja direkt så jag var en väldigt tacksam kund. Har varit med i Hyresgästföreningen förut och det är nog bra! Så, why not again? Han kallade mig angel och very beautiful eyes, very nice personality osv... :-) Jag fnittrade och tackade. He he.. han var ju nykter? Så, vad annat kan jag göra än att tro att han verkligen tyckte det han sa? Han frågade om jag var singel, jag tittade ner i backen och sa sen att jag hade träffat någon nyligen. Han slog näven i väggen(well, inte riktigt så dramatiskt som det låter, men det gick till så) och tyckte *attans*. Hur som helst, skrev han ner sitt privata mobilnr på visitkortet och jag tackade och neg.

Förgyllde min kväll iallafall :-) Iallafall för stunden. Skiter faktiskt i om han kör den stilen med alla kvinnor som öppnar dörren för honom. Det kändes äkta där och då. Och var det inte det, så lär jag aldrig få veta det ändå. Lika glad är jag för det! It's the little moments that brightens your life.

Sedan var det någon annan som förgyllde den. Lite mer än vad han lyckades med till och med! Och ytterligare lite senare, förgyllde Brian & co min kväll. Den serien är bara för bra :-) Och vilken cliffhanger! Marjorie e tillbaka!! I knew it =D Hon är så vacker så klockorna stannar. Tänk om man såg ut som henne! Fast det skulle jag nog inte vilja. Då skulle ju alla killar dregla efter en, bara för att man var så breathtaking. Nu dreglar ju alla killar för att jag har en sån fantastiskt oemotståndlig personlighet. He he, skojar här... om det nu var någon som inte förstod det ;-))

Kommentarer:
Postat av: Mia

Själklart var de din härliga personlighet!Sen e ju du skitsnygg dessutom, vet inte om Marjorie kan mäta sig med de.... =o)
hon kan ju dock kanske va ett strå vassare på att städa, men de e bara bagateller =o)

2007-07-12 @ 12:43:22
Postat av: Nova

Mia! Jag blir alldeles chockerad!! Häromdagen kallade du mig ..... - ja, jag kan inte ens skriva det ;-) Söt du e :-) Gullunge!! TACK för att Du finns och för att Du finns i mitt liv:-)

2007-07-12 @ 17:53:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits