Sommar!

..ska det vara nu och det är det förstås, men tittar man ut så pissar det ner.. Nåja, då känns det ganska bra att jag ska jobba i 2,5 vecka till. Fredagen den 13:e är ju en ypperlig dag att jobba sista dagen, tycker ni inte? ;-)

Såg att det var extremt länge sedan jag skrev någonting härinne. Tyckte att det var på tiden att plita ner några rader...

Ja, jag är uppvarvad för närvarande. Annars skulle jag väl inte få för mig att skriva här ;-)) Det är så gott som bara då jag har ett behov av att "skriva av mig".

Igår så ringde jag till Mior för det var ganska länge sedan vi pratades vid. Hon har sagt vid tidigare tillfälle att vi måste ses på Mosebacken igen(hon var med på en förstadate jag hade där, förra sommaren ;-)) och igår när vi pratades vid så blev det snabbt bestämt att vi skulle träffas på Mosebacke, istället för att prata skit över telefonen.

Sagt och gjort, vi sågs där. Hon drack lite vin och jag, min vana trogen, höll mig till ölen förstås. Det var supermycket folk på Mosebacke och det är bara SÅ kul att sitta och glo på folk. Blev kallare med tiden(blåste en hel del) så till slut var vi tvungna att ge upp och bege oss.

Vi hade en jättetrevlig kväll och jag kom inte i säng förrän vid 01.30 för när jag kom hem var jag tvungen att göra 4 varma mackor för jag hade givetvis inte ätit någon middag. Öl mättar rätt fint ;-))

Tack Mior för en väldigt lyckad kväll!

Kommentarer:
Postat av: Tippelura

Hei hei du :)
Koselig å se noen ord fra deg her igjen :)
Så det regner hos dere ja.. hm.. her er det strålende vakkert, er ikke lenge siden jeg kom syklende hjem fra butikken. Sprek ja :D Artig at du var ute med Mior i går og kosa deg, hun er en morsom og hyggelig dame vet jeg :) Dumt at du ikke er helt i slag, men vi får håpe du føler deg i bedre form snart :) *klem*

2007-06-27 @ 15:10:37
Postat av: magnusb

Mosebacke e ett smultronställe!

2007-06-30 @ 12:58:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits