En ny dag, nya utmaningar!

Jannis och jag gick och la oss tidigt igår, ca 21.20 eller nåt sånt. Tog 2 proppisar strax innan det. Somnade nog innan 22 tror jag...

..och sov ända till 06.50!! Very good Cherinne=P

Nu är jag alldeles ensam här i lägenheten. Pojkarna har åkt till jobb/skola. Jag hängde alltså med Jannis hem till honom i sön.kväll. Sa jag hur fort jag körde? Måste läsa mitt inlägg jag skrev igår... körde hur som helst alldeles fort... Men kul var det=D

Vi grillade igår och som vanligt var det asgott!!!

Nu sitter jag på Galaxen och hänger lite och dricker kaffe... Ha en finfin dag gott folk :-)

Kommentarer:
Postat av: Tippis

Hei hei Vennen ...godt å høre at du har sovet hele natta igjennom :) Du får være forsiktig når du kjører, husk deg selv, og de du er glad i og andre du møter på vegen (hytter med neven :D ) Hvilken bil kjørte dere med, har Janne bil kanskje ? Hørtes kos ut med grillingen i går, jammsi :)



Have a nice day you to Cherinne, klæææm :D

2008-09-02 @ 09:13:52
Postat av: Cherinne

Jepp, Jannis har en bil. En SAAB... ja, nåt;) Det e en tjänstebil. Väldigt pigg;) Mmm, känns bra att jag sovit ordentligt i några dagar nu:) klem klem

2008-09-02 @ 09:31:27
Postat av: Jannis

Ja du min käresta...Det gick fort genom natten..Drygt 3 timmar från Stockholm till Göteborg... Jag ligger i lä och med tanke på alla mina fortkörningar så är det inte illa pinkat....men det gick säkert. Är dags att byta bilen snart, den är nästan tre år gammal så den fick bekänna färg rejält. Passa nu på att vila upp dig hos mig min skatt

2008-09-02 @ 14:57:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits