Long vecka!

Den 18 augusti när jag var tillbaka på jobbet så var jag off. Kände ett lättare tryck över bröstet så man kan väl säga att jag hade lättare ångest. Det varade i ca 2 veckor, sov väldigt dåligt under den här tiden också. Men tog inte sömntablett varje kväll under den här tiden. Och när jag inte gjorde det sov jag väldigt få timmar.

Sen när Jannis kom till mig så svängde det, och jag blev uppvarvad istället.

Idag mår jag bättre, men inte helt bra. Ska säga till Jannis att påminna mig om att jag INTE ska dricka någon folköl idag. Det är ju en del av sjukdomsbilden... ja, jag är ju inte alkis på något sätt och ej heller har jag alkoholproblem. Men när jag är speedad så dricker jag folköl, för det blir man mätt av och då slipper jag äta.

Det känns som jag har varit här hos Jannis jättelänge nu. Börjar faktiskt sakna mina barn! Så även om det är tråkigt att lämna Jannis(och hans 3 grabbar) så ska det bli lite skönt att komma hem till min lägenhet. Som faktiskt är städat nu!! Camie hjälpte ju  mig förra helgen och fick ordning. Men har fortfarande några kartonger att ta tag i. Ser konstigt nog fram emot det! Kanske att jag kan skärpa mig den här gången.. har nog sagt det 70.000 gånger... "när jag får barn, ja, DÅ , ska jag skärpa mig" osv...

Förresten ska jag börja mitt nya liv med träning också!! Min sötnos har köpt en orbitrek åt mig=D Blev jätteglad -OCH förvånad. Det var jag inte alls beredd på:-)

Igår tog jag bara 1,5 propavan och sov bra på det. Nu har jag bara 1 proppis kvar, men det får räcka, så kan jag ta lite zyprexa till det, till natten.

Ha en finfin dag gott folk:-) Var rädda om varandra!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits