Jag har så svårt...

..att ta det lugnt, verkar det som, så jag är förmodligen fortfarande lite uppvarvad. Jag vaknade ju mitt i natten inatt så... men jag känner mig ganska lugn så... men som nu, kunde inte ligga kvar för det var ju fel radiokanal på i vardagsrummet... och så hamnade jag här... hur gick det till liksom?

Var med N i skolan idag men på lunchrasten så kände jag hur det blev blött mellan benen.. åh nej! Inte igen! Frågade fröken om hon hade någon binda men det hade hon inte så hon tipsade mig att gå till skolsyster så gick dit och där fanns det bindor på toaletten. Fröken tyckte också att jag skulle gå hem och vila, hade hon inte sagt det så hade jag stannat. Så nu är jag hemma och vilar;-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits