Det är slut!

Ja, jag har gjort slut med J. Orkade inte mera. Innerst inne vill jag inte att det ska vara slut och jag gjorde det nog i ett sista desperat försök för att få honom att försöka anstränga sig, att försöka VISA att han älskar mig, vilket han hävdar att han gör. Men han visar allt annat. Och hitills har han bara visat mig att jag gjorde rätt som gjorde slut.

Känns såklart tufft att ta det här beslutet så nära inpå K's ankomst till världen. Men hur mycket skit ska man behöva ta? Enough is enough, kände jag bara. Om man inte respekterar eller kan vara ärlig mot den "man säger att man älskar" - så ja... då finns det inget mycket att bygga på.

Jag orkar inte vara den som ger och ger... och aldrig få något i gengäld.


Kommentarer:
Postat av: ninnis31

ville bara säga att du e stark... och att jag förstår dej..sitter själv i samma sits med min sk man.. hans behov går före allt o han e en pojk på många sätt... önskar att jag va lika stark som dej... stå på dej tjejen.. o kräv din rätt till kärlek och respekt... kan han inte ge dej det så e han inte rätt för dej i ditt liv...

massor av kramar till dej

2009-10-27 @ 09:53:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits