Han gör mig sjuk!

Igårkväll tog jag bara 1 proppis för jag kände mig mycket lugnare. Men tji fick jag! Sov bara 5,5 timmar så vaknade vid 02. Tror ni att J hörde av sig överhuvudtaget igår? Eller jo, förlåt, jag fick ett sms där det stod att han var på jobbet mitt på dagen. Efter jag hade sms'at honom förstås...

Han säger att han älskar mig. Hur ska jag kunna tro på de orden när han visar något helt annat? För det han visar för mig kan inte vara kärlek. I så fall måste han nog lära sig vad kärlek är, för kärlek för mig är något fint. När man älskar varandra, bryr man sig om varandra, man respekterar varandra, man litar på varandra. Och massor saker därtill. Han gör tyvärr inte någon av dessa saker. Det kanske är sant att han älskar mig, men att han är oförmögen att visa det? Jag är ledsen, men jag kan inte leva på luft.

Jag är dessutom höggravid och är i allra högsta grad beroende av kärlek och bekräftelse. Han gör mig bara ledsen och besviken, gång på gång.

Jag har gått igenom hela den här graviditeten ensam, är det för mycket begärt att han ska vara mitt stöd de sista 15 dagarna? Eller om det ens blir det... det vet man ju inte.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits