Ikväll är det Grey'an =)

Så ikväll blir det inte läggdags förrän 22! Var ju JÄTTELÄNGE sen jag gick och la mig så sent;-)) Tänkte faktiskt försöka sova till 08 imorgon, OM det går... Vi får väl se...

Sköööönt, imorgon blir det en kort dag på jobbet eftersom vi ska till KS på inskrivning. 15 ska vi vara där. J ska ta tåg imorgonbitti. Hoppas han får biljett på Tradera bara... Jag kommer bli jävligt besviken om han inte kommer. Men samtidigt, what else is new liksom?

Lite konstigt, bara 2 dagar kvar på jobbet och det är inte hela dagar *tjohoooooo* :-p

Jag skulle kunna gå och lägga mig nu känns det som, men jag ska hålla mig uppe... Later!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Heia vennen :)



Har lest gjennom dine blogginnlegg nå, og jeg må si at jeg har tenkt masse på deg de her mnd. som du vet, og jeg gråter når jeg leser her, gjør meg så utrolig trist at en så fin og omtenksom person som du har fått gå igjennom så masse skit den her tiden som skulle være så lykkelig der dere skulle kose dere og glede dere sammen i denne tiden. Jeg håper virkelig at alt ordner seg mellom dere, det hadde jo vært best for dere begge og deres lille baby <3 i grunnen.



Klemmer til deg :)

2009-10-28 @ 21:11:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits