Räckte tydligen inte med 1,5 proppis...

För nu e jag klarvaken igen. Jättekul. Inte. Jag behöver få sova, men jag ska lägga mig strax igen. Behöver bara få ut lite tankar från min hjärna.

Idag är det prick 2 veckor kvar tills jag får träffa K=) Jag kan inte fatta det!! I helgen måste jag köpa ett skötbord, eller så har jag is i magen och väntar till nästa vecka när J kommer igen. Han kommer imorgon för att vara med på inskrivningen på KS, men åker hem på fredag igen. Jag frågade om han kommer igen på måndag och då sa han Ja... Han brukar aldrig åka hit längre på måndagar, så vi får väl se... Men, det är på tiden att han gör nåt för mig, som sagt.

Och nu är det bara 3 dagar kvar att jobba!!! *SKÖÖÖNT* Fredag är dessutom halvdag, så... *wiiiiiiiiii* Idag ska jag vara på jobbet 07 för då kommer min vikarie. Vilken himla tur att hon verkar duktig! Annars hade jag ju sagt att jag kunde komma in 2 dagar i nästa vecka, vilket jag egentligen inte ville.

Hoppas verkligen att K stannar där han ska och att det blir ett planerat snitt och inget akutsnitt. Vore så skönt med en bra förlossning, för omväxlings skull;-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits