Uppe igen...

..hade tänkt ligga i sängen 1 timme men är uppe igen så är nog mer speedad än vad jag tror, eller hur jag nu ska uttrycka det.

Ikväll måste jag ta 2 proppisar. Min kropp behöver sova.

Fick halsbränna när jag låg i sängen och hittar givetvis inga rennie! *gaaaah* Köpte ju alldeles nyss nya på Apoteket, så de kan inte vara slut... men de ligger väl någonstans och skräpar...

Tänker mycket på J och funderar på om han verkligen ska ta sig i kragen. Jag VILL ju att det ska funka. Men jag vill inte ha det som vi har haft det de senaste månaderna. Nej, det vägrar jag. Så jag tänker fortsätta tänka som så att det är slut, tills han verkligen visar mig att han anstränger sig och VISAR mig att han älskar mig. Handlingar betyder så mycket mer än ord. Han är expert på att säga saker som sedan inte händer. Och jag är lika jävla dum varenda gång och tror på honom... Well, en dålig sida jag har! Att jag är fruktansvärt naiv och godtrogen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits