Varför fortsätter jag drömma?

Ja, J är uppenbarligen en skitstövel som är helt oförmögen att visa att han älskar mig. Varför fortsätter jag drömma om att han kanske kommer här med en jättebukett röda rosor? Inte för att det skulle ursäkta hans beteende men det skulle iallafall göra mig glad! Men han har ju blivit så jävla snål och dessutom behöver han sina pengar så att han kan köpa sprit och cigg.

Ja, varför är jag så förbenat naiv och godtrogen? Tror och hoppas att han helt plötsligt ska ändra sitt beteende. Lika bra att vara inställd på att han inte kommer göra det. För varför skulle han göra det nu, helt plötsligt när inte har gjort det tidigare? Jag menar, det är inte första gången jag säger till honom vad jag tycker/tänker/känner.

Jag ska försöka komma ihåg att boka en tid på Familjerådgivningen, men det lär väl inte finnas någon tid innan Lillebror kommer. Men hoppet är det sista som överger människan;-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits